een heel kort berichtje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Shaira Soekhai - WaarBenJij.nu een heel kort berichtje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Shaira Soekhai - WaarBenJij.nu

een heel kort berichtje

Door: Shy

Blijf op de hoogte en volg Shaira

09 Juli 2007 | Nederland, Amsterdam

Hoi iedereeen,

Alles gaat erg goed met ons! Dit is even een kort berichtje. We zijn nu in the middle of nowhere in Betlehem. We logeren bij een lief gastgezin. Er is hier zoveel te zien, ruiken, voelen, proeven. Het is nu al een van de mooiste en confronterende ervaringen in mijn jonge leven. Een echte aanrader voor iedereen.

Ik leef nog en ik heb naast de check points nog geen soldaten gezien! Ook op de markt is het veilig. Gister zijn we naar Jeruzalem geweest. Dati is de israelische kant. Ook daar waren de mensen erg vriendelijk.


We moeten weer verder. Ik heb wel een weblog geschreven maar dit is mijn eerste kans om het net op te kunnen omdat we echt van 9 tot 12 bezig zijn. Helaas heb ik mijn memory stick niet bij me maar ik probeer zsm erop te kunnen zodat ik het erop kan zetten.



Dikke kus en tot de volgende keer,

ps. naast mijn eigen weblog www.shaira.waarbenjij.nu is er ook een gezamelijke weblog namelijk: www.leveninpalestina.waarbenjij.nu

  • 09 Juli 2007 - 15:09

    Mamsie:

    oo mijn meis weer een andere cultuur opgesnoven ben trots op je werk hard en geniet love you ma

  • 12 Juli 2007 - 14:57

    Jenny-claire:

    ik heb nu een beeld waarom je ernaar teo bent gegaan, het is indrukwekkend wat jullie meemaken, dat gebeurt geen tweede keer, hebben ze jouw ook eruitgehaald,om van boven tot onder te vragen/ fouilleren.nog 1 week en dan ben je er weer. geniet nog even. dikke brassa. je auntie jenny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Shaira

2 weken wonen in Palestina

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 18273

Voorgaande reizen:

08 Juli 2007 - 26 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: