@ Washington D.C - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Shaira Soekhai - WaarBenJij.nu @ Washington D.C - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Shaira Soekhai - WaarBenJij.nu

@ Washington D.C

Door: Shy

Blijf op de hoogte en volg Shaira

23 April 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Pfff na 28 uur in de trein( west verginia, verginia, Kentucky) Ben ik eindelijk in Washington.
Ik heb de blog een beetje verwaarloosd maar ik maak het goed met julile!
Er is hier zoveel te zien en alles is erg kolossaal vol neo-classisistische genlouwen. De whitehouse is niet zo groot (lijkt op een villa in Wassenaar) Maar het kapitool is wel erg groot! De FBI building is een massief gebouw, waar zelf de menneer die schoonmaakt een kogelvrij vest draagt....
Ik heb een Rotterdammer ontmoet hier en nog veeeeel meer leuke reizigers!
Tot gauw!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Shaira

2 weken wonen in Palestina

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 18348

Voorgaande reizen:

08 Juli 2007 - 26 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: