New York New York - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Shaira Soekhai - WaarBenJij.nu New York New York - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Shaira Soekhai - WaarBenJij.nu

New York New York

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Shaira

07 April 2007 | Nederland, Amsterdam

Hallo Luitjes,

Even een kort berichtje uit New York.
Vanuit amsterdam ben ik vertrokken naar Washibgton DC om daar mijn overstap te maken. Dit ging vrij soepel ondanks dat ik op schiphol grondig ondervraagd werd over mijn bestemming en hoe ik het geld had verkregen voor de aanschaf van mijn ticket. Een grapje tussendoor werd niet echt gewaardeerd door de douanier, oepsie!
Gelukkig kon ik wel mee.
Eenmaal in Washington aangekomen moest ik een andere vlucht nemen naar New york (ong. een uurtje vliegen). In het vliegtuig kwam ik erachter dat ik mijn tas vergeten was met mijn jas, wat cadeautjes en 2 sloffen sigaretten erin, weer oepsie!
Ik ben nu net wakker en ik merk dat ik nog op Nederlandse tijd leef. Zommetteen de stad in om het te verkennen.
Ik verblijf trouwens in Queeens, een rustige suburb wijk bij vrieden van mijn moeder.(thnx mam voor het adres!)
Groetjes en kusjes aan iedereen.
Shaira

  • 08 April 2007 - 11:11

    Freya:

    SHy, echt heel gaaf. WIl volgend jaar wel je roomy zijn als ik ook stage moet gaan lopen hihi! ;)

    Lijkt mij echt super kick girl! Hoop gauw foto's te zien. Dikke kus van mij!!!

  • 12 April 2007 - 10:33

    Mamsie:

    gelukkig dat je jezelf nergens achter laat anders kussie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Shaira

2 weken wonen in Palestina

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 18344

Voorgaande reizen:

08 Juli 2007 - 26 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: