Van Niagara naar Ottowa, van Oshawa naar Toronto - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Shaira Soekhai - WaarBenJij.nu Van Niagara naar Ottowa, van Oshawa naar Toronto - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Shaira Soekhai - WaarBenJij.nu

Van Niagara naar Ottowa, van Oshawa naar Toronto

Door: Shy

Blijf op de hoogte en volg Shaira

16 April 2007 | Canada, Ottawa

Bij aankomst in Niagara, na een strikte check-up in de trein omdat ik de grens over ging van niagara (Amererikaanse grens) naar Niagara (Canadese grens.
ID! How long are you staying? Do you have anny alcohol with you? What's in your bag? Ik probeerde nog vriendelijk te lachen maar hij bleef me aankijken met zijn ijskoude ijzeren blik. Ik denk dat wet wel moet omdat het zijn werk is. Daarna kreeg ik van een vriendelijke dame een stempel en krabbel in mijn paspoort.
DIt alles duurde zo ongeveer een uur voordat de trein dat kleine stukje verder kon.
Eindelijk aangekomen op het trein station aan de canadese kant, ging ik opzek naaar mijn jeugdhotel, erg dichtbij was!
Brr wat koud!!! Geen jas, want die ben ik vergeten op het vliegveld, dus als eerst een jas ergens vandaan zien te halen. In de Hostelling International (HI) Niagara wisten ze precies waar ik moest zijn, namelijk Value village.
Na de bus te hebben gepakt door de spookstad downtown van het dorpje Niagara (buiten het seizoen) kwam ik aan bij een enorm warnhuis vol tweedehands spulletjesen kleding. Gelukkig hadden ze er zoveel jassen dat ik zelf kon kiezen.
Nog "even' rondlopen...uiteindelijk heb ik een sporttas moeten kopen om alles in te doen.
Het was ondertussen 22:00 en dus maar terug naar het jeugdhotel, waar ik beneden super lieve mensen ontmoet heb uit Zwitserland.(en de namen niet meer van weet, oepsie)
morgen weer verder want mijn bus naar chicago gaat zo! Voor meer foto's check www.shytje.hyves.nl

  • 17 April 2007 - 15:05

    Tante Gerda:


    Dag Shaira.
    gweldig hoor zo weer aan de ander kant van de wereld.
    ALLES GOED VERDER?
    Groetjes vanuit sur.

  • 18 April 2007 - 17:16

    Mamsie:

    hoi meis
    je maakt me wat mee bij de douane hihihi
    gelukkig dat je weer een jas hebt
    geniet love you

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Shaira

2 weken wonen in Palestina

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 18349

Voorgaande reizen:

08 Juli 2007 - 26 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: