Niagara falls - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Shaira Soekhai - WaarBenJij.nu Niagara falls - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Shaira Soekhai - WaarBenJij.nu

Niagara falls

Door: Shy

Blijf op de hoogte en volg Shaira

14 April 2007 | Canada, Ottawa

Hallo iedereen,
Zometteen vertrek ik naar theNiagra falls. Het is bijna 05:00 en mijn trein vertrekt 07:00 ('s morgens, erg vroeg dus!!!)
De 15de ga ik even een bezoekje brengen aan tronto.
17-4 ga ik richting Chicago en 21-4 naar Washington D.C.
De 24ste ben ik weer terug in New York en ga ik metteen door naar het vrijheidsbeeld, waar je ruim van te voren moest reserveren om erop te komen.
Groetjes,
Shy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Shaira

2 weken wonen in Palestina

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 18347

Voorgaande reizen:

08 Juli 2007 - 26 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: